Archief

Translate

donderdag 16 augustus 2012

MIAU OU series

Miau ou series,
Kennen julie dat?
Ik niet, maar ik heb er wel een leuk oogpotloodje van gekocht!
Ik heb dit potloodje gekocht in het buitenland, ik weet dus niet of je het in Nederland kan kopen en hoe duur het dan zal zijn.
 Hier links zie je het oogpotloodje.Het is een blauwe verpakking met gouden details. Ik vind het er leuk uitzien!
De achtergrond van de foto's is mijn nijntje kaftpapier.Op de verpakking staat dat het "NO:02" is, en dat 'ie "4mmx150mm" is. Dat wil dus zeggen dat de punt 4 mm dik is en dat het potloodje15 centimeter lang is.Verder staat er dat het een "soft type" is, en een "liplinr pencil"Dat "liplinr" staat ook echt zonder "e"ertussen.

 Miao ou series dus. Hier kun je zien dat het No:02 is.
 Hm, niet zo'n scherpe punt maar ik het hem ook al veel gebruikt!
Gelukkig kan je de punt zo weer slijpen met de puntenslijper-dop! Handig!

Ik vind het echt een super potloodje! Het is een beetje een blauwgroene kleur. Het is ook een lekker zacht potloodje, je kan makkelijk lijntjes zetten hiermee.Wel als je hem op doet, lijkt het (bij mij dan) alsof je heel dun oogschaduw op hebt, maar als je er echt iets moois van maakt zal dat wel weg zijn. Ik ben er super tevreden over!
En, ik hoop dat je kunt zien dat de foto's wat beter zijn, de vorige foto's had ik gemaakt op de "landschapstand" en deze foto's zijn gemaakt met de "dichtbijstand"
doei!

xxranjadrinkendesofietje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten