Archief

Translate

maandag 3 september 2012

RITUALS!!

Hallo,
vandaag laat ik jullie zien wat ik van een vriendin voor mijn verjaardag heb gekregen.
 Het zijn drie producten van rituals.


Hier links zie je ze. Helemaal links staat de shower gel, in het midden staar de body cream en helemaal rechts staat de hand lotion.

> Dit is de foaming shower gel sensation.
Deze heet(?) Zensation Organic Rice Milk & Cherry Blossom.
Er zit vijftig milliliter in.


< Deze heeft een dop die je gewoon van de "fles" er af moet trekken. En het is een spuit en lijk dus een beetje op een deodorant.(maar het is echt een showergel)
Hij ruikt echt heerlijk!

> Dit is de "ultra rich, whipped body cream.
En deze heet(?) Magic Touch Cherry Blossom  & Rice milk. Deze ruikt dus (inderdaad!) hetzelfde als de shower gel

< De body cream heeft een draaidop. En hier zit 70 milliliter in. En "Whipped body cream" betekend dus : luchtige body cream.

> Hier rechts zie je de " ultra rich hand lotion"
En deze heet(?) Infinity Sweet Orange & Japanese Mint.
Ook deze ruikt heerlijk!
Mijn nagel past erbij!!

< En deze heeft een.., ja je ziet wat voor dop deze heeft! ( Ik weet niet hoe je zo'n dop noemt)
En hierin zit 75 milliliter. En als je kijkt op de eerste foto, dan zie je ook dat de handlotion een (klein) stukje groter is dan de body cream
(70 ml).



Ik vind al deze producten echt superlekker ruiken! En ik ben er ook heel erg blijk mee! Ze zijn ook handig om (op reis) mee te nemen omdat ze niet supergroot zijn!

Doei!

xxranjadrinkendesofietje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten