Archief

Translate

dinsdag 4 september 2012

essence!

Hallo,
vandaag laat ik julie zien wat ik van een andere vriendin heb gekregen voor mijn verjaardag.
Het is een soort van klein pakketje van essence.

< In dit schattige make-up tasje zaten de spulletjes.

> Het is echt een heel erg leuk make-up tasje! En zoals je hier rechts op de foto ziet, is het zogenaamd een postkaart!

Afzender: From where the sun is always shining!
Nou daar wil ik ook wel naartoe! En zie die postzegel dan!!


> In dat^ schattige make-up tasje zat een klein "doosje." Ook deze is in dezelfde "go to the beach"style als het tasje. Het is een oogschaduw palette!

< Er zitten zes verschillende kleurtjes in: Grijs, donkergeel, groen, blauw, lichtgeel en bruin. Ook zit er een oogschaduw kwastje bij.
Dit palette heet : 01 BEAUTY ON TOUR
Blijkbaar zijn er meerdere versies van!
Ook als je goed kijkt op de foto links, zie je dat er uitleg word gegeven om een ooglook te maken met deze zes kleuren.

Ik weet dat "ze" zeggen dat deze> oogschaduw kwastjes niet goed zijn maar daar heb ik geen last van en anders koop ik er een andere (kleine) kwast bij, of doe ik het gewoon met mijn vinger.
Dit palettje is lekker handig om mee te nemen.











> In het make-up tasje zat ook nog een lipglossje! Het is een donkerroze, felle en glitterige kleur! Echt heel mooi!
Deze glossy lipbalm heet "berry sorbet".
En volgensmij is dit nummer 5.

< Hier zie je de lipgloss van dichtbij. Sorry voor de overbelichting!

En deze lipgloss heeft een schuine "afgesneden"
bovenkant om zo de lipgloss aan te brengen!
Leuk!
En och, wat ruikt 'ie lekker!!

En er zat in het make-up tasje een mascara!
Yeah!!
Dat had ik echt nodig!

> "Get big lashes" staat erop!
En volgens mij heet 'ie BFABE.

< Volume boost mascara!!

En als laatste dit nagellakje!
Het is een potje en de kleur is blauw verder kan ik er niet veel over zeggen, en ohja! het is een mooie kleur!!
 Deze kleur heet: "I love bad boys"
En het is nummer 127.








Dit was het essence pakketje! Ik vind het allemaal heel erg leuk!!
En de achtergrond die julie hier zien ga ik voortaan altijd als achtergrond gebruiken!!

Doei!!

xxranjadrinkendesofietje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten