Archief

Translate

donderdag 11 oktober 2012

Vragen van kijkers

Hallo,
Vanaf nu is er een nieuwe "tag"
Namelijk: Vragen van kijkers!!
In deze "tag" kunnen jullie beautyvragen stellen die wij dan beantwoorden.

"Ik heb erg last van erg zichtbare poriën,
 wat kan ik eraan doen zodat ze minder te zien zijn?"

Sohe says: Probeer gelmaskers, in die maskers zit een speciale gel die ervoor zorgt dat
je poriën minder zichtbaar zijn, ook helpt vitamine C erg goed. Verder moet je er niet overheen gaan met
dikke foundation, dan zul je je poriën alleen maar beter zien.



"In de winter heb ik altijd heel erg veel last van
een schrale huid, wat kan ik er aan doen?"

Sohe says: Ieder ochtend je gezicht wassen, en daarna dagcreme op doen. Als je
Een hele gevoelige huid hebt, probeer dan alleen maar dunne creme te gebruiken,
dat kan je kopen bij de drogist.

"Ik wil voor een feestje, voor één dag, een dip-dye in mijn haar, maar bij de kapper kost
het veel geld en de colorbugs zijn ook heel erg duur voor een dag, weten julie een manier om mijn
haar te dip-dyen wat niet zo duur is?"

Sohe says: Probeer bij een feestwinkel zo'n spuitbus haarspray met kleur kopen! Dat kost ongeveer 2 euro,
En je wast het er zo uit, het zal natuurlijk niet goed voor je haar zijn, maar ook weer niet zo slecht.En het
zal er heel leuk uitzien!!

xxranjadrinkendesofietje & xoxohenriette

3 opmerkingen: