Archief

Translate

zondag 16 september 2012

DIY oorbellen!!

Hallo,
Vandaag laat ik julie zien hoe je (heel erg makkelijk) zelf oorbellen kan maken!!
 Als je het plaatje hierboven ziet, weet je almeteen hoe het moet!!
 Zo zien ze er dus uit! Ik heb ze expres asymmetrisch gemaakt.(Bij de een blauw boven en oranje onder, en bij de ander oranje boven en blauw boven) Ook zie je dat de bovenste van allebei kleiner is dan die daaronder.

 Deze oorhaakjes heb ik lang geleden bij de blokker gekocht!!
 In zo'n pakketje^. Als je op internet zoekt naar : "oorbellen maken" kom je vrijwel altijd uit op
deze spulletjes.Ook kom je dan vaak uit bij een knijptang en een kniptang, maar deze heb ik niet gebruikt!!
 Je kan verschillende paperclips gebruiken, maar ik ben voor de gewone versie in kleur gegaan. Je hebt ook nog figuurpaperclips zoals visje (zie foto) en hartjes ofzo.Ik denk wel dat het het mooiste is
om er twee (of meer) aan een haakje te doen.
 Hier hangen ze aan/in mijn oorbellenrekje, die ik gekregen heb voor mijn verjaardag.
Yeah!!

Ik wil binnenkort weer zo'n oorbellen maak setje kopen want ik vind het leuk om er mee te experimenteren.

Dit was het ik hoop dat julie het leuk vonden!!

doei
xxranjadrinkendesofietje

2 opmerkingen: