Archief

Translate

zondag 14 oktober 2012

Pusheen the cat!!

OMG!!!!
Pusheen the cat is soooooooo cute!!
Nee, echt waar! Ik meen het! Serieus!
Ik heb Pusheen net voor het eerst gezien, en ik ben nu al helemaal
Fan!!
Hier onder laar ik wat "Foto's" zien van Pusheen!!






< Pusheen!!!!



Check that mustache!!!!! zoo lief!!


Kijk die pootjes dan!!!


 Pusheen!!!!


Echt schattig dat die afbeeldingen bewegen!
<<<<<<<



Ahhhhh!!! zoo lief?
                                                   >>>>>>>>>>>>>>


Je kan op Pusheens site ook behalve leuke plaatjes bekijken
Producten kopen van Pusheen!! Zoals deze knuffel!


Deze leuke oorbellen (Ik wil ze!)!!


En omg, een Pusheen T-shirt!!!!!!!!!!!











Ga naar www.pusheen.com
Daar vind je nog meer leuke strips en plaatjes.
Ook kan je daar in de webshop wat bestellen.
In dit artikel ben ik net een kleuter!(also in real) Maar ik vind die cat gewoon zoo schattig?!!?
En ik wil ook een Pusheen t-shirt!! whéééééééééééééééé!
En sieraden!! whééééé!!!
En op de site kan je Pusheen aankleden!!! Klik daarvoor op "games"


doei!!!!

xxranjadrinkendesofietje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten