Archief

Translate

dinsdag 30 oktober 2012

eten proeven

Hallo allemaal.
vandaag verveelden Sofie en ik ons en hadden honger :D 
Dus we gingen budget eten kopen bij de Albertheijn. dus zie je 2 meiden met 1 euro rondlopen dan zijn wij dat zeker.
wij gingen naar de alberthijn en hebben daar broodjes gekocht voor 1 euro per stuk.
een frikandel broodje en een kipsate broodje.
we weten niet of het lekker is maar het ziet er niet lekker uit.
trouwens in de Albertheijn kwamen we een vrouw tegen die ons voor liet gaan en zij zag de broodjes en zei : 'dan kan je dik van worden. maar het is wel lekker.'
later aan de kassa mochten wij haar bonus kaart lenen.
je kan ze ook in de magenetron doen maar wij zijn te lui daarvoor.


< Dit zijn de broodjes.


 Sofie: Zo zag mijn broodje eruit
Hij ziet er opzich wel lekker uit.

<Bonusversaanbieding!!!!!!!

 €0,99
Echt budget

Jammie jammie jammie!! 
Wat een lekker broodje!
Dat broodje was niet speciaal
 (die sesampitjes wel)
Maar wat erin zat (kipsate) was echt superlekker!

 Henriette: Dit was mijn broodje,
 een frinkadel broodje
>
 < mijn budget prijs van mijn broodje was 
€ 0,99









 mmmm... het broodje was lekker maar niet speciaal, de saus was curry saus.
de frikandel was lekker.
maar je kruimelt wel heel veel door het deeg soort.
>


dat was het testen van de broodjes en vanaf nu zijn er 2 nieuwe tags:
eten proeven en budget shoppen!
 we hopen dat jullie het leuk vonden

xxranjadrinkendesofietje & xoxohenriette







1 opmerking:

  1. Tip: Je kan ook vragen of ze ze in de winkel even in de oven doen, net zo lui en veel lekkerder!

    BeantwoordenVerwijderen