Archief

Translate

dinsdag 14 augustus 2012

casuelle lipgloss!

 Hallo! zoals je ziet is er weer iets mis gegaan met de foto hierboven. Maarja, dit zijn drie kleine lipglossjes van casuelle.Ik weet niet of je deze nu nog in de winkel kan kopen want ik heb hem al heel lang.Ik weet niet hoe duur dit doosje was want ik had het gekregen op mijn verjaardag.
Op de foto hierboven zie je dat in de verpakking drie gaatjes zitten zodat je de kleuren van de lipgloss kan zien.

 Het zijn drie verschillende kleurtjes. Een donkerroze, een barbieroze en een lichtroze.
 Dit is het donkere kleurtje. Eigenlijk is het meer een soort rood. Dit lipglossje vind ik het leukst van de drie. Deze zie je ook goed.En hij ruikt heerlijk naar meloen! Love it!
 Dit is het lichtroze kleurtje.Deze zie je helaas niet op mijn lippen.Alleen een soort glans.Deze ruikt nergens naar, hij ruikt gewoon zoet en een heel klein beetje naar citroen.
Haha, dit is de barbieroze.Ik kan hier eigenlijk niets over vertellen want ik heb hem nog niet op gehad. Sorry! Maar ik kan wel wat zeggen over de geur.Hij ruikt naar zoete limonade. Ik weet niet precies wat voor limonade maar ik denk iets van framboos. De geur is wel lekker!

Dit was het artikel, sorry voor de slechte kwaliteit foto´s

xxranjadrinkendesofietje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten